Jouluihminen -minäkö?

27.11.2019

Joka joulu jaksan kaikille hokea etten ole jouluihminen. Mutta nyt olen alkanut miettimään että josko sittenkin olen? Olenko vaan pohtinut että jouluihmiset elävät ns. rakastumisen aikaa jouluna. Ehkä olen vaan verrannut aikuisjouluja niihin kun lapset oli pieniä. Voi olla että minussakin elää pieni joulutonttu. Tiä häntä.

Eilen laitoin huusholliin punaiset jouluverhot. Ihan niinku silloin noin 25 vuotta sitten kun lapset oli pieniä. Ja ompa hassua, sehän näyttää ihan mukavalta. Vaan monta ristiriitaa siinä on oli. Ensinnäkin, vielä on marraskuu... Toiseksi, punainen ei ole minun väri... Kolmanneksi, kun en siis ole jouluihminen....

Olen väsännyt nettiin joulukalenterin osoitteeeseen https://luppokorven-joulukalenteri.webnode.fi/ mutta tämä ei liity ollenkaan jouluihmisenä olemiseen. Olen kesästä asti miettinyt miten sen toteuttaisin ja yksi yö kello kolme muistin. Ja nyt se siellä nököttää.. juuri Sinua varten. Toivottavasti ihmiset löytävät sen ja sitä kautta voin luoda mukavaa tunnelmaa ihmisille ympäri maailman.  Ja Loimaalle kans !

© Eleppiz
Kaikki oikeudet pidätetään 2019
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita